A szezon els kt versenye rzelmi hullmvast volt szmomra s mindenki szmra az AT&T Williams csapatnl. Hullmhegyen hagytuk el Ausztrlit: itt nnepelhettem az els dobogs helyezsemet a Formula 1-ben s az FW30 versenykpesnek bizonyult.
Ugyanakkor Maljziban nem voltunk versenykpesek s annak kirtkelse, hogy mirt trtnt ez meg, most id folyik a grovei bzison. A legnagyobb problmt a gumik okoztk. A plya j aszfaltjn nem tudtunk tapadst generlni a Bridgestone kzepesen lgy s kemny gumijain sem, annak ellenre, hogy magas volt a plyahmrsklet. gy tnt, hogy a McLaren is hasonl problmval kzd, szval nem voltunk egyedl. A problma eredmnyekppen a 16. helyre kvalifikltam magam. Egszen elgedett voltam a msodik etapban elrt eredmnyemmel, de a kridm nem volt elg. gy gondoltam, hogy a versenyen a 10. helyre j lehetek, ha jl rajtolok, de mindez ktba esett, miutn az els krben sszetkztem Timo Glockkal s a boxba kellett hajtanom egy j orrkprt.
Vgl a 14. helyen rtem clba, csapattrsam Kazuki Nakajima pedig a 17. lett. gy pozitv eredmny, hogy a kt egyms utni versenyhtvgn 100%-os megbzhatsgot produkltunk. Most mr Bahrainre kell koncentrlnunk, ahol vissz kell trnnk a rgi kerkvgsba.
Sakhirba a Bridgestone ugyanazokat a keverkeket hozza, mint amit Ausztrliban hasznltunk, s ez j hr. Ezenkvl lesz nhny fejleszts is az autn, gy alig vrom hogy elkezddjn a htvge.
A verseny eltt visszatrek Monacba,gondoltam r, hogyegy hetet Dubaiban fogok tlteni, ahol melegebb az idjrs, mint Eurpban, de vgl gy dntttem, hogy hazamegyek. gy rzem tl sok idt voltam tvol s vglis Dl-Franciaorszgban nem olyan rossz most az idjrs, gy tudok kint is edzeni.
dv,
Nico