Nagyszer rzs volt a harmadik helyen vgezni Melbourneben s szeretnk ksznetet mondani az AT&T Williams csapat dolgozinak Groveban, akik ilyen j autt adtak nekem. A tl folyamn mutatott kemny munkjuk most kezd kifizetdni.
Az Ausztrl Nagydj egy kemny verseny volt, mert mindig trtnt valami. hromszor jtt be a biztonsgi aut, tbben balesetet szenvedtek spersze nagyon extrm volt az idjrs, amivel meg kellett birkzni. A cockpitben a hmrsklet elrte az 50C-ot is, ami nem ppen kellemes, mgis elgedetten tapasztaltam, hogy problma nlkl tudok vezetni a rajttl a clig.
Nehezen indult a htvge a pntek dleltti vlt problma s a dlutni mkdskptelen differencil miatt. Emiatt a csapat nem tudott sokat tanulni az aut belltsrl, gy hihetetlen, hogy a versenyben vgl a 3. s 6. helyet szereztk meg. Ez bizonytja az FW30 kpessgeit.
A verseny utn minden egy kicsit rlten alakult. Elszr is ott volt a djtad ceremnia, ahol nagyszer volt lenzni s ltni a Williams csapat tagjait rlni. Ezutn kt sajttjkoztat s tbb televzis interj kvetkezett s vgl kb msfl rval a clbars utn tudtam bemenni a Williams garzsba, hogy egytt nnepeljnk.
Pezsg folyt mindentt, de mivel egyms utni htvgn kerl sor az ausztrl s a malj futamra, senki sem rlt meg. Mg ssze is kellett csomagolni, mieltt Kuala Lumpurba indulunk. Nhny bartommal a Nobu tteremben vacsorztunk s ittunk egy kicsit, de gondolatban mr a sepangiplyn jrtam.Az F1 termszete ilyen gyors.
Htfn reggel mr edzsen vettem rszt. Slyt emeltem s kardio munkt vgeztem, hogy felkszljek a maljziai hsgre s pratartalomra. Ksbb Szingaprba repltem, ahol rszt vettem az RBS 2008 Grand Prix Challenge els forduljn.
Szerdn rkeztem Kuala Lumpurba, ahol ismt egy izgalmas versenyre kerlhet sor. Tudjuk, hogy j az autnk s most mr van mgttnk hajter, szval ismt j eredmnyben bzom.
dvzlettel,
Nico