Kazuki Spanyol Nagydjon elrt hetedik helye j eredmny az AT&T Williams csapat szmra. Br az autink nem voltak tl versenykpesek, a pontszerzs, s az, hogy megerstettk a 4. helynket a konstruktrk kztt, j hr.
Az eredmny jobb is lehetett volna, hiszen mindketten pontszerz helyen haladtunk, mg a 42. krben cserben nem hagyott a motorom. Semmi eljele nem volt a hibnak, szoks szerint kigyorstottam az utols kanyarbl s hirtelen elment az sszes er, ki kellett llnom. Ez a csapat els befejezetlen versenye ebben az vben.
Termszetesen nagyon csaldott voltam, klnsen, hogy gy lttam megfoghatom Jarno Trullit a hatodik helyrt. De ami mg bosszantbb volt, az a szabad edzs s az idmr.
j aerodinamikai csomaggal rkeztnk Spanyolorszgba. Az elz heti tesztek sorn ez j elrelpsnek tnt, de ahogy megrkeztnk a versenyre, a krlmnyek teljesen megvltoztak, s mi csak kszkdtnk. Hogy tllpjnk a tapadsi problmkon vltoztattunk a belltsokon, de ez sem hozott eredmnyt. Kzdttem a tapads hinyval s vgl csak akkor kezdtem jl rezni magam az autban, mikor a versenyre Kazukihez hasonl belltsra trtnk t.
Jl rajtoltam a 15. helyrl. Megelztem Timo Glockot, Jenson Buttont s Rubens Barrichellot az els kanyarig. A kr vgre mr a 11. helyre jttem fel s ezzel megalapoztam egy ers versenyt. Az els kerkcsermre a 22. krben jttem be, ppen Heikki Kovalainen balesete eltt. A 35. krre mr a 7. helyen voltam, a kiessemig teht jl ment a verseny.
A kvetkez versenyig, a Trk Nagydjig nem lesz tesztels, gy most a Barcelonban begyjttt adatokat fogjuk elemezni, hogy az Isztambul Parkban mr jk legynk. Tavaly a 7. helyen vgeztem ott, s azt hiszem a trk plya fekszik az FW30-nak, ezrt nagyon vrom a versenyt.
Mieltt befejeznm, Heikkinek jobbulst, gyors felplst kvnok a spanyolorszgi balesete utn. Az egyik legveszlyesebb kanyarban csszott ki s nagyon rossz szgben csapdott be hiszen, hiszen a gumifal a fejt ttte meg. Minden jt neki!
dv,
Nico